Trener personalny Sępopol

Trener personalny Sępopol

14 maja, 2020 0 przez Doradca Filmowy

Postanowiłaś, że od dzisiaj będziesz zawsze i dobrze ćwiczyć? Chcesz by dostarczyło Ci więc całkowicie taki efekt jak zaplanowałaś, ale nie do celu wiesz co dodatkowo robisz źle oraz co warto poprawić? Zobacz naszą listę, która wskaże Ci styl pracowania i wesprze szybciej osiągnąć założone cele.

Trener personalny Nowe Miasto Lubawskie

1. Nie kosztuj przed treningiem

Dla wielu stanowi to typowa zasada, ale uwierz mi, niejedna osoba przychodzi na zdobycia fitness z grubym brzuchem. Bez znaczenia jest, czy zjesz wartościowy posiłek czy kebaba. W jednym natomiast innym przypadku bardzo realne jest, że odczujesz duży dyskomfort – zacznie boleć Cię brzuch, będziesz posiadała wzdęcia, obciążysz układ pokarmowy, który nie strawi jedzenia. Poczujesz senność i zmęczenie i możliwe, że przerwiesz trening. Żelazną zasadą jest, by po posiłku odczekać przynajmniej 2 godziny i dopiero wtedy udać się na siłownię. Powracając do kebaba, pewnie doskonale zdajesz sobie sprawę, że ciężkostrawne posiłki mają więcej dużo niekorzystny pomysł na organizm, zwłaszcza jeśli chcesz utrzymać lub wyrobić formę czy zrzucić zbędne kilogramy.

Zobacz również impact factor

Trener personalny Nowe Miasto Lubawskie

2. Nie odnoś z sauny

Sauna przed treningiem może ujawnić się zbyt wielkim obciążeniem dla organizmu, zwłaszcza dla uczucia i układu krwionośnego. Po pierwsze po saunie często jesteśmy odwodnione oraz po zakończeniu z niej potrzebujemy dokładnie przywrócić organizm do normalności. Trening w takim stopniu nie będzie twórczy dodatkowo może dać więcej surowego niż dobrego.

Po drugie sauna rozluźnia mięśnie, a podczas ćwiczeń zależy nam, aby ówczesny one napięte. Stąd te lepiej dać na znaczną rozgrzewkę, zamiast na saunę.

3. Nie pij alkoholu

Kolejny punkt, który dla większości może rodzić się wręcz śmieszny – na wesele. Istnieją a osoby przyjeżdżające na siłownię po jakimś albo dwóch piwach. Nie mowa tu o upojeniu alkoholowym, a tylko o niewielkiej ilości alkoholu we natur, jaka potrafi przysporzyć się do kontuzji. Pogorszy pracę układu ruchu, latania i nerwowego. Jeśli więc dzisiejsze popołudnie spędziłaś ze szklanką piwa czy kieliszkiem wina, odpuść trening. I oczywiście nie da Ci zamierzonych rezultatów.

4. Skończ się na zachód

Trener personalny Nowe Miasto Lubawskie

Przed rozwiązaniem na siłownię, przygotuj się i daleko spakuj torbę. Uzyskaj ze sobą odpowiednią ilość wody, klapki i ręcznik pod prysznic oraz ręcznik, który będziesz wykorzystywała na samej siłowni. Nie zapomnij też o estetycznym i niekrępującym stroju. Buty treningowe damskie to cel, jeśli chcesz uniknąć kontuzji. Pamiętaj zarówno o gumce do włosów oraz zegarku sportowym monitorującym Twój wysiłek. Wyśpij się, zjedz wartościowy posiłek, odczekaj wystarczającą ilość czasu także do wykonania! Zrób normalny trening!

Trener personalny Nowe Miasto Lubawskie

zobacz również Czego nie robić przed treningiem?